kutyadoki és egy nagy lehetőség :)

2010.01.02. 21:27 | destiny. | 3 komment

Ma két dologról is szeretnék nektek mesélni.

Az egyik az, hogy elvittem a kutyumat orvoshoz, mert szegény folyton eszik, és csak fogy, csak fogy... Vettek tőle vért, és csütörtökre lesz eredmény. Féreghajtót kapott, illetve a cicám is, hogy ezt a problémát kizárhassuk. Remélem tényleg nincs nagy gond. Imádom ezt a kutyust, ő a szemem fénye. :)))

Láttam ma egy reklámban, hogy a tv2 elindítja a megasztár 5 válogatását. Hát mit ne mondjak, nagyon izgatott vagyok, gyorsan jelentkeztem is, már néhány ötletem is van a dalra. Nagyon remélem, hogy bekerülök, és kicsit más fordulatot vesz az életem.

Ma hallottam a Hercegemről, Gabe-ről is. Sajnos nem sok jót. Nagyon hiányzik, bár ezt az érzést fájón folytom el magamban. Néha kiadom, ebből születnek mostanában a dalaim. Ma is írtam néhány sort:

"When I sleep I dream everytime. And I dream about you. But you're not there, when I cry. I hope, you miss me too. Well, without you   I can't sleep and I can't breath. You're on my mind everyday. I really love you."

Ma volt nálam Natasha, és megnéztünk egy filmet. A címe "Wimbledon - szerelem itt, szerva ott". Lehet, hogy ismeritek. Nekem nagyon tetszett. Illetve ha már filmekről van szó, letöltöttem a Páros mellékhatást. Egy barátnőm szerint nagyon jó, kíváncsi vagyok, szerintem valamelyik nap meg is nézem. A baj az, higy tanulás helyett csinálom ezt :) Fizikavizsgám lesz hétfőn, amire gondolni sem merek, és lehet, hogy jobb lenne, ha tanulnék rá...

Na majd holnap... Gyorsan leviszem a kutyust sétálni, és megyek aludni.

Jóccakát, csók. <3.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://destinyslife.blog.hu/api/trackback/id/tr181640505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2010.01.03. 12:16:39

én láttam és tényleg jó film, mármint a Wimbledon. Jó a blogod, csak így tovább :)

destiny. 2010.01.04. 22:01:34

@Minababa: köszi :) láttam, hogy küldtél e-mailt, felvettelek msn-re :D
süti beállítások módosítása