előszó.

2010.01.01. 23:16 | destiny. | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Destiny vagyok. Legnagyobb álmom, hogy híres énekesnő lehessek. Sajnos a "családom" nem, hogy támogatna, még le is húz ebben :( apám meghalt 2002-ben (8éves voltam), anyám meg azóta alkoholista. Mióta új helyre költöztünk, csak durvább a helyzet, de igyekszem kitartani. Szerencsére a legjobb barátnőm mindig mellettem áll. Hívjuk őt mondjuk Natasha-nak. Szóval Natasha nélkül nem is élnék már... :) Imádom őt! (L). Tehát a család... Nagynéném énektanár, járok hozzá, de anyám ezért csak mág jobban megutált. Minden nap megkapom tőle a magamét, ok nélkül :( De kitartok, és majd egyszer tuti jobb lesz!

Idén kezdtem a gimit, 16 leszek ősszel. Imádom az osztályt!! Nincs náluk jobb! Semmi pénzért nem adnám őket oda! Mondjuk kicsit rontottam idén az átlagomon, szal most próbálok kimászni ebből...

Volt egy srác... Hívjuk Gabe-nek. Amikor megismertem, éreztem, hogy új fejezet nyílik az életemben. Hogy megért, és nem néz rám furán, amikor azt mondom, énekes leszek. Jobban megismert két hónap alatt, mint a tulajdon édesanyám. Nekem ő jelentette a világot, és tudtam, hogy ez az érzés kölcsönös. De sajnos egy kedves családtagja közénk állt. Nem találkozhatunk többet, és holnap már három hete nem beszéltünk. A világom darabjaira hullik nélküle. Egy párhuzamos világban élek. Az egyikben miatta szenvedem, és bízom benne, hogy valaha még találkozunk. A másikban harcolok az álmaimért, és folytatom az életet. De a jó oldala is megvan, mint mindennek. Mostanában rengeteg dalt írok. Róla, Hozzá, Neki. Majd neketek is megmutatok párat, kíváncsi vagyok a véleményetekre. De, hogy kifejezzem az érzéseimet, itt egy szerintem nagyon szép dal, hallgassátok meg!

https://www.youtube.com/watch?v=_uIo3k68aYc

Mert ha valami fáj, csak temesd el a saját kis óceánod mélyére, és vedd elő, ha úgy érzed, érezni akarod.

na megyek aludni, mert mindjárt lecsukódik a szemem.

jóccakát!

csókszi. <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://destinyslife.blog.hu/api/trackback/id/tr631638349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása